Iran verkar coolt
Denna tråd handlar om Iran verkar coolt och har skrivits i forumet för Iran; Iran verkar coolt. Hade en god vän för massa år sedan som kom därifrån, och hans familj hade alltid massa ...
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Nybörjare
Reg.datum: Nov 2008
|
Iran verkar coolt. Hade en god vän för massa år sedan som kom därifrån, och hans familj hade alltid massa konstig mat och godis att bjuda på, vilket var mycket intressant och trevligt och gott. Någon väldigt udda slags pannkaksliknande mat kommer jag ihåg... Synd att dom flyttade iväg så vi tappade all kontakt.
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jan 2009
|
Ja jag håller med .. Iran är ett trevligt ställe. Trots sin tysta missförstått gillar något en osäker plats, men jag antar att folk är mycket varm och maten är bra också. Oftast har de delikatesser som är riktigt bra och söta till smaken.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
Iran är en av få länder som har alla fyra årstider, vilket gör att det finns mycket att besöka och se och uppleva i alla typer av väder man vill befinna sig i.
Förutom en rik kultur och kulturell mat så påminner faktiskt staden Bombay mycket om Irans huvudstad. Den turbulenta trafiken, folk i massor och värmen. Just obalansen som sägs vara fascinerande. Trots nuvarande oroligheterna så har det sällan varit något problem för turister att besöka landet, då Iran har ett av dom populäraste ställen man kan åka skidor på som sen ett tag tillbaka har utannonserats på resebyrån. |
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:15.

Linjär visning