+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 3 av 3
    Member Småpratare
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Åk ej med AOB!!

De gjorde vårt resande till ett helvete!! Ingen visste någonting när vi ringde på morgonen för vi hade hört ryktesvägen att flyget till London var inställt!! 5 timmar senare visste de ingenting och att det var inte deras ansvar!! Fy f-n!

Senior Member Aktiv medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Trist !!! - Jag förmodar att du menar www.aobtravel.se - Kan ej svara på om detta är en resebyrå värd namnet. Det finns ju en djungel av internet-resebyråer idag. Men det står på deras hemsida att det är flygbolaget man ska gå på om inställda flyg, och klaga på mm.

Själv tycker jag att det verkar knäppt av AOBtravel att de tex tar 79kr xtra för kostnad när man betalar med kreditkort. Det tycker jag är lågt.

Dessutom har jag sett att en del av de svenska internet-resebyråer som finns räknar tex fel på totala restiden mm, ibland kan den vara 24 tim fel osv.

Jag brukar tycka det är bäst att köpa biljetter direkt av flygbolaget, pga att de är ju rädda om sina kunder, och att jag har handiakpp. Med undantag för Ryanair, vilket jag tycker är ett rent skurk-bolag.

Tur att man inte ska åka omkring i Sydamerika, där är det i allmänhet mkt dyrt med flygbiljetter.

Member Småpratare
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Ang. AOB-travels

Visst kan det vara så att de inte har ansvar för inställt flyg, men de har då banne mig ett ansvar att försöka hjälpa och att besvara sina kunder på ett BRA sätt!! Tycker inte ni det? Vi betalade ca. 25.000:- och då tycker jag att man har rätt till det!

Regler för att posta

• Du får inte starta nya trådar
  • Du får inte svara
  • Du får inte bifoga filer
  • Du får inte redigera ditt inlägg