-
2010-01-28 21:29 #1
Behöver din familj barnpassning?
Jag och min vän Lisa kommer vara i Goa en längre stund nu i vår, förmodligen slutet av februari till slutet av mars, och vill gärna ha ett litet extraknäck....
Kom på att det kanske finns svenska familjer som kan vara intresserade av barnpassning.
Jag har tidigare erfarenhet av barnpassning (8 månaders och uppåt), har Röda Korsets första hjälpen-utbildning, och har jobbat som ungdomsledare i flera olika sammanhang. Kan givetvis ge referenser om ni vill =).
Jag/vi gärna hand om dina barn / håller ett öga på dina tonåringar medans ni föräldrar tar en tripp till ett tempel eller något annat kul som ungarna inte vill följa med på. Jag reser tillsammans med min vän Lisa och vi tar i sådana fall hand om barnen tillsammans - ett bra koncept då fyra ögon och öron är bättre än två.
Betalning kan vi diskutera men eftersom det är billigare att leva i Indien är det även billigare att betala barnvakten ;-).
PS: Om det nu skulle vara ett problem med min hårstil, så kan jag rapportera att jag inte längre har blått hår, var tvungen att färga det brunt för att det inte skulle trilla av.
PS2: Mods, är det ok att posta denna annons här? Ta bort den om inte annat, var lite osäker på om det bröt mot forumreglerna eller inte.
-
2010-04-13 12:50 #2Junior Member
- Reg.datum
- Apr 2008
lite OT men gillar ditt blåa hår skarpt
-
2010-04-15 02:47 #3Senior Member Aktiv medlem
- Reg.datum
- Mar 2009
De va väl fint tyckerjag, själv fsökte jag vara påsk-kärring med gult hår
men detvart helt tokigt, jag såg ut ssom en höna som nyss ruggat.....
Liknande ämnen
-
Familj till Goa
By mandragoran in forum GoaSvar: 7Senaste inlägg: 2010-01-17, 21:16 -
Behöver lite hjälp
By pontus in forum GoaSvar: 13Senaste inlägg: 2010-01-06, 00:57 -
GOA Dec (1st time, behöver tips!)
By emelutt in forum GoaSvar: 8Senaste inlägg: 2009-11-14, 12:57 -
Behöver man ta med en filt?
By Jennien in forum GoaSvar: 10Senaste inlägg: 2009-01-23, 01:59 -
Varkala eller Kovalam för familj?
By lise in forum KeralaSvar: 4Senaste inlägg: 2008-09-19, 15:00