+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 3 av 3
    Junior Member LinaKristinas avatar
    Reg.datum
    Jan 2010

Icon4 Behöver din familj barnpassning?

Jag och min vän Lisa kommer vara i Goa en längre stund nu i vår, förmodligen slutet av februari till slutet av mars, och vill gärna ha ett litet extraknäck....

Kom på att det kanske finns svenska familjer som kan vara intresserade av barnpassning.

Jag har tidigare erfarenhet av barnpassning (8 månaders och uppåt), har Röda Korsets första hjälpen-utbildning, och har jobbat som ungdomsledare i flera olika sammanhang. Kan givetvis ge referenser om ni vill =).

Jag/vi gärna hand om dina barn / håller ett öga på dina tonåringar medans ni föräldrar tar en tripp till ett tempel eller något annat kul som ungarna inte vill följa med på. Jag reser tillsammans med min vän Lisa och vi tar i sådana fall hand om barnen tillsammans - ett bra koncept då fyra ögon och öron är bättre än två.

Betalning kan vi diskutera men eftersom det är billigare att leva i Indien är det även billigare att betala barnvakten ;-).

PS: Om det nu skulle vara ett problem med min hårstil, så kan jag rapportera att jag inte längre har blått hår, var tvungen att färga det brunt för att det inte skulle trilla av.

PS2
    : Mods, är det ok att posta denna annons här? Ta bort den om inte annat, var lite osäker på om det bröt mot forumreglerna eller inte.

Junior Member
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard

lite OT men gillar ditt blåa hår skarpt

Senior Member Aktiv medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

De va väl fint tyckerjag, själv fsökte jag vara påsk-kärring med gult hår men detvart helt tokigt, jag såg ut ssom en höna som nyss ruggat.....

Liknande ämnen

1. Familj till Goa
    By mandragoran in forum Goa
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 21:16
  2. Behöver lite hjälp
    By pontus in forum Goa
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 00:57
  3. GOA Dec (1st time, behöver tips!)
    By emelutt in forum Goa
    Svar: 8