Landar i Goa... vart sen?
Denna tråd handlar om Landar i Goa... vart sen? och har skrivits i forumet för Goa; Hejsan, det här är ett forum i min smak. Fullt med bra information och hjälpsamma människor Jag och flickvännen har ...
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
Nybörjare
|
Hejsan, det här är ett forum i min smak. Fullt med bra information och hjälpsamma människor
![]() Jag och flickvännen har börjat planera en resa (2 veckor) till Goa i början utav Februari... vi har kommit fram till hur vi skall ta oss dit samt att vi behöver visum men sedan är det inte så mycket mer ![]() Jag har läst här på forumet och Paloem verkar ju bara bra men hur ordnar man egentligen Cocohuts på stranden (till ett bra pris) och taxi (utan att bli rejält lurad) från flygplatsen? Viktigast är ju bara att ovanstående funkar så löser ju sig resten på plats. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
Reg.datum: Jan 2009
|
Säg bara åt taxi-chauffören att ni behöver någonstans att bo, så känner han säkert någon som hyr ut cocohuts, eller så går ni runt och frågar. Ni är förmodligen inte i palolem förns runt 22 på kvällen, men det finns gott om öppna ställen att bo på. Be att få titta på lite olika hyddor med olika pris och standarder. Passar det inte är det bara att gå vidare till nästa ställe.
|
|
|
|
![]() |
«
Föregående ämne
|
Nästa ämne
»
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:11.

Linjär visning