+ Svara på ämne
Visar resultat 1 till 3 av 3
    Junior Member Stumpens avatar
    Reg.datum
    Dec 2008

Icon14 En fundersam fråga angående bemötande

Hejsan

Nu vet jag inte om detta är ett ämne som passar denna sida. Men jag har tillbringat en 3 månaders period nu med att chatta med asiatiska flickor. Och för en kille som mig som aldrig haft en flickvän ens så måste jag säga att det kändes som himmelriket. Tjejerna svarade tillbaka och skrattade och log i cam. Kände mig minst sagt som en prins.
    Men så tänkte jag på allt man hört om golddiggers och lyckosökare. För jag ärligt talat började faktiskt tro på den där öl-reklamen om att det finns nånstans där man är uppskattad och önskvärd. Vilket jag inte alls känner mig här i sverige.
    Så jag letade reda på en annan sida där det fanns mer asiatiska tjejer men boendes i sverige då. Skrev till många flickor där ihop om att få mig nån trevlig kontakt som kanske kunde visa mig hur min ännu oanvända fritös fungerar. Så som jag har hört så kommer ju sån matlagning från just asien.
    Men inte en enda svarade. Inte ens ett hej.
    Får en att börja fundera hur många av dom tjejerna boendes i asien som skriver till mig av ett verkligt intresse.

Så min fråga är väl mest. Händer det nåt speciellt med folk när dom kommer till sverige eller är uppväxta här?

Och nej jag är inte en sån som säger att folk ska bete sig på ett visst sätt. Folk är folk oavsett vart dom kommer ifrån. I mina ögon så bör en människa vara lika vänlig och artig vart dom än är. Eller?

Junior Member
    Reg.datum
    Aug 2009

Standard Boka en biljett

Tjena Stumpen
    Har du aldrig haft en flickvän?? Då tror jag inte du ska leta efter tjejer, ifrån ett annat land.
    Många tror att det är så enkelt att träffa en asiatisk tjej, sen är allt underbart. Men så ser tyvärr inte verkligheten ut..Har du varit i Asien??? Fritösen går varm om du har en Fillipinsk tjej men en Thaitjej nja... Ett råd är om du inte har varit i Asien förrut så boka en biljett snarast och upplev denna fantastiska del av världen...

m.v.h// Mr Talth

Member Småpratare padies avatar
    Reg.datum
    May 2008

Standard

Stumpen,
    Åker du till asien så får du hålla tvärhårt i plånboken! Lita inte på ngn, och försök att inte bli förälskad i ngn tjej.
    Har du aldrig haft ngn flickvän är du ett hett byte (lättlurad i deras ögon). Jag hade hållt mig undan från dom värsta turiststråken, försökt att träffa ngn tjej som har ett "normalt" jobb, typ supermall el liknande. Du ska definitivt hålla dig undan från barlivet tills du fått lite kött på benen.

Jag ska rekomender en bra bok till dig, beställ och läs den! Boken kommer att spara dig mycket tid och pengar! http://moneynumberone.net/

mvh
    Patrik
    Over and out.....Padie
    www.coron.ph

Liknande ämnen

1. Fråga om visum och sånt
    By dRoger in forum Indien
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-22, 11:46
  2. Glömde ju fråga...
    By Yllet in forum Goa
    Svar: 1